pondělí 27. ledna 2014

Týden s knížkou (1)

Rozhodla jsem se inspirovat u Rodaw, která vytváří knižní meme Týden s knížkou. Jde o to, že každý týden udělá článek/video o knihách, které za uplynulý týden přečetla, které čte a které bude číst. (Má úžasný blog a točí nádherná a vtipná videa, určitě k ní zavítejte.) Ráda bych se také zapojila.
Tak tedy - Týden s knížkou 1. :) 27.1 - 2.2.2014

ZLODĚJKA KNIH - Markus Zusak

Tento týden dočtu dočtu Zlodějku knih od Markuse Zusaka. Je to hanba, už ji čtu strašně dlouho. Je sice pravda, že je docela tlustá (přes 500 stran), ale třeba Měděného jezdce (616 stran) jsem přečetla asi za 3 dny. Zlodějku čtu už přes týden. Je to proto, že jsme měli hodně učení, ale hlavně proto, že jsem se nedokázala na začátku do knihy "zakousnout".  Baví mě sice od začátku, ale prvních zhruba 150 stran mi trvalo docela dost dlouho. :) Každopádně tenhle týden ji dočtu a napíšu recenzi.



Zlodějku knih mám už ve filmové obálce. Sice jsem si chtěla v původní, protože mi vyhovovala víc, ale čím déle ji doma mám, tím více se mi líbí. Která obálka se Vám líbí víc? Pište do komentářů.
A hned jak ji dočtu, chci se na ni jít podívat do kina. Už jste ji viděli? Trailer :)

Mladý australský autor sepsal silný, jímavý a neobyčejně čtivý příběh. Jeho vypravěčem učinil Smrt. Smrt je zdánlivě nezúčastněný divák, s dokonalým odstupem, s osobitou perspektivou; má všechny předpoklady pro to být svědkem a vypravěčem. Ale příběh Liesel Memingerové je tak mimořádný, že i Smrt si musí přiznat zájem o živé lidi, dojetí z jejich utrpení, hořkost a úlevu z konců. I Smrt má srdce. Zusakova kniha se vydává na smutná místa, rozhodně ale není skličující. Kniha se stala záhy po svém vydání mezinárodním bestselerem.
Dlouho očekávané české vydání mezinárodního bestselleru.

Zdroje: filmová obálka, původní obálka, anotace


ČAS MEZI NÁMI - Tamara Ireland Stoneová


Hned, jakmile dočtu Zlodějku, už na mě čeká na poličce Čas mezi námi. Četla jsem na ni spoustu recenzí, které ji chválili a tak jsem prostě nemohla odolat.

Středoškoláci Anna a Bennett se správně nikdy neměli potkat. Ona žije v roce 1995 v malém městečku poblíž Chicaga, on v roce 2012 v San Francisku. Bennett však disponuje zcela výjimečnou schopností: dokáže cestovat časem i prostorem. Tak se dostane i do Annina života a navzdory svému přesvědčení se do ní zamiluje. Jejich vztah se prohlubuje a Bennett postupně odhalí Anně všechna svá tajemství. Zákony času jsou však neúprosné a hrozí, že Bennett nebude moci zůstat v minulosti, do které vlastně nepatří. Podaří se Anně a Bennettovi přelstít neúprosný osud, nebo je čas rozdělí navždycky?

Zdroje: obálka, anotace

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D