sobota 15. února 2014

On my Wishlist (2)

 
Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
 Může se jednat o jakkoliv staré knihy.




Delirium - Lauren Oliver
Nakladatelství: Cooboo
Budu se zase opakovat, ale ta obálka je prostě nádherná. A taky mě samozřejmě zaujal děj - lidstvo se snaží lékem zahubit lásku...

Hostitel - Stephenie Meyer
Nakladatelství: Tatran
Asi jako spousta lidí, jsem i já četla od této autorky ságu Stmívání. A ano, poprvé mě nadchla, ale pak to opadlo... Každopádně téma, kdy mimozemšťané obsazují zemi a využívají lidi jenom jako hostitele, je celkem zajímavé.
P.S.: Víte že, za Hostitele s touto obálkou (původní) zaplatíte skoro dvakrát méně než za vydání s filmovou? A to je to vlastně jenom kus potištěného papíru.

Zdroje: Delirium, Hostitel


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D