neděle 16. února 2014

Týden s knížkou (3)

Tento týden jsem četla a ještě pořád čtu dvě knížky. A to Smrt v oblacích od Agathy Christie a Hledání Aljašky od Johna Greena.

Smrt v oblacích - Agatha Christie

Nakladatelství: Knižní klub
Smrt v oblacích jsem dostala na Vánoce a našla si na ní čas až teď. Jsem takový blázínek do "christieovek". Ve své knihovničce jich mám asi 18 a rozhodně to není konečné číslo. :) Oproti jiným knihám (př. romantiky) detektivku přečtete a pak když už víte vraha a čtete ji podruhé, tak to mnohdy není ono. A někdo navíc může namítnout, že všechny knihy od Christie jsou pořád stejné (vražda nebo vraždy, vyšetřování, občas ještě jiná zápletka, a odhalení). A já s tím musím nesouhlasit. Její knížky mě moc baví a mám je ráda.

Jakmile Smrt v oblacích dočtu, napíšu recenzi a ta by se tady mohla objevit na začátku příštího týdne.

Ještě vám chci říct, (tedy napsat), že připravuji obrovský článek o všem svých detektivkách od Christie. Tak se máte na co těšit.

Hledání Aljašky - John Green

Nakladatelství: Knižní klub
O Hledání Aljašky jsem se už tady zmiňovala. Čtu ji skoro 2 týdny a jsem teprve v půlce. Je to hanba, já vím, ale spolu s ní jsem četla Hypnotizéra a teď zase Smrt v oblacích. Ale hlavně mě moc nebaví, přemýšlela jsem už o tom, že bych ji prostě nedočetla a vrátila do knihovny (jsem ráda, že jsme si ji nekoupila), ale nechci mít nějakou nedočtenou. 

Jaký názor máte na tuto knihu? Četli jste ji? Líbila se vám? Pište do komentářů.  


Tak to je všechno a těším se už na příští neděli s dalším příspěvkem na téma Týden s knížkou.

2 komentáře:

  1. Hledání Aljašky bych si chtěla časem moc přečíst :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až ji přečteš, budu moc ráda, když mi napíšeš, jak se ti líbila ;-)

      Vymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D