neděle 23. února 2014

Týden s knížkou (4)

Ahoj, jak se máte? Týden uběhl zase jako voda a máme tu neděli a s ní i Týden s knížkou.

V pondělí jsem dočetla již několikrát zmiňované Hledání Aljašky od Johna Greena. Napsala jsem i recenzi, takže už asi nemá cenu nic dodávat. Recenzi si můžete přečíst tady.


***

Jak už jsem dávala fotku na fb, tak mi v pátek došli dvě anglických knihy. Anna and the French Kiss od Stephanie Perkins a Teen Idol od Meg Cabot. (Ta druhá je čistě jenom kvůli té aj).


Anna and the French Kiss - Polibek pro Annu
Tuto knihu jsem četla v češtině a moc se mi líbila a teď jsem asi ve čtvrté kapitole v anglické verzi. Musím říct, spoustě slovíček nerozumím, hlavně ty rozhovory jsou psány hovorovou americkou angličtinou, takže některý slova jsou fakt zajímavá. Ale to, že knihu znám mi hodně pomáhá. Takže ti, kdo by chtěli začíst číst v aj ji doporučuji. Dá se tomu rozumět :)
***
Dneska ještě začnu číst Bezpečný přístav od Nicholase Sparkse.
Viděla jsem film a moc se mi líbil. Mám pocit, že tuto knihu jsem již kdysi četla. V edici Nejlepší světové čtení, ale teď mám "normální" vydání a už se na to moc těším.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D