sobota 8. března 2014

On my Wishlist (5)

 
Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
 Může se jednat o jakkoliv staré knihy.

***


Volání kukačky. O této knize asi už slyšel každý. Napsala ji Rowlingová pod pseudonymem a z knihy se stal světový bestseller. Krom toho, detektivek není nikdy dost a já je přímo miluju! :) 

O knize Bez naděje se už hojně mluvilo v souvislosti s otevřením nového nakladatelství Yoli. Mně o ní vyprávěla Irča (Rodaw z Knihánkova) a strašně moc se jí líbila a také proto bych si ji chtěla přečíst.

A co vy?


8 komentářů:

  1. tak obě tyto kniha mám též na seznamu a moc se na ně těším. i když na Bez naděje asi víc, ale uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bez naděje bych si taky chtěla přečíst, kniha mě celkem dost zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bez naděje mám doma a brzy se do knihy pustím. A Volání kukačky bych si moc ráda pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až ji přečteš, budu ráda, když mi napíšeš, jak se ti knížka líbila a třeba se pak taky dokopu si ji koupit :)

      Vymazat
  4. Tak to máme na wishlistu stejné knížky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám asi jiný styl než ty, protože mám na wishlistu momentálně Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (nepamatuju si jméno autora) a Pod Kupolí od Kinga :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bez naděje bych taky chtěla. :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D