pondělí 3. března 2014

Týden s knížkou (5)

Abych pořád neopakovala ty stejné knížky, které jste už viděli v předchozím Týdnu s knížkou, tak teď začnu knihou, kterou jsem začala číst dneska.

A tou je kniha od Larse Keplera - Paganiniho smlouva


Nakladatelství: Host
Omlouvám se, že sem dávám místo fotky obrázek z internetu, ale je šero a to, co jsem vyfotila je dost nekvalitní, takže zítra přefotím a spravím. :)
Jinak jak jsem už psala, knížku jsem začala číst dneska, takže jsem na začátku. Ale jsem dost zvědavá, jak se mi bude líbit, protože  Keplera to mám zatím tak 50:50 (Písečný muž super a naopak Hypnotizér nic moc). 
Paganiniho smlouva je zase docela tlustá, ale nemáme tento týden moc učení, tak snad ji přečtu tak do pátku, do soboty...

Zdroj: obálka







V sobotu někdy večer jsem dočetla Bezpečný přístav od Nicholase Sparkse

Nakladatelství: Ikar
Recenzi na Bezpečný přístav zveřejním zítra, takže se máte na co těšit! :))
A jestli budete číst knihu, tak se pak určitě podívejte na film a napište mi, jestli se vám líbil víc než kniha. :)
Docela mě láká představa, že bych si tuto knihu koupila v angličtině, ale mám doma ještě jednu, takže  tím možná ještě chvilku počkám a tímto se dostávám k poslední knize tohoto týdne...











A další moje rozečtená knížka je Anna and the French Kiss od Stephanie Perkins

Anna and the French Kiss čtu zhruba dva týdny a právě jsem na straně 133, takže asi ve třetině. Je to už dlouhá doba, já vím, ale moc tomu nerozumím a tak ji čtu pomalu a trvá to, každopádně to nevzdávám! :D Jak jste na tom vy se čtením v jiném jazyku?














To je tento týden všechno a budu ráda, když mi napíšete, co čtete vy, a tím mi dáte další tipy na knihy. Děkuji! :)

1 komentář:

  1. Bezpečný přístav jsem dostala, jsem zvědavá na recenzi, třeba mě naláká ho hned číst :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D