pátek 4. dubna 2014

Obálková vojna #3

 


Obálková vojna je páteční meme a pochází z dílny Mati Wolf

O co jde: 
Cílem je porovnat pár verzí obálek určité knihy z různých krajin.

***
Tentokrát na knihu Delirium (Delirium #1) od Lauren Oliver.


anglická                          indonéská


    holandská                          německá



korejská                         anglická #2

1. anglická
2. německá
3. holandská, anglická #2
4. korejská
5. indonéská

Asi začnu s povídáním od konce pořadí...
Takže, ta indonéská se mi vůbec nelíbí. Je to taková slátanina, sice jsme tu knihu nečetla (zatím!), ale vůbec se mi to k ní nehodí. Nějak podobně je na tom pro mě i ta korejská, i když ta je přece jenom lepší.
Holandská a anglická #2 mi přijdou hodně podobné a také se mi stejně líbí. Jsou jemné, zajímavé...
Německá mě zaujala docela dost. Jasně, sice jsou pořád všude nějaké obličeje, ale tato obálka se mi líbí hodně.
A vyhrála to anglická (asi je to originál). V hodně zemích (i v ČR) je tato obálka, jen třeba s popiskem v jazyce dané země nebo v trochu jiné barevné kombinaci. Sice zase obličej, ale tentokrát v nádherném a originálním pojetí.

A jaká vyhrála u vás? :)

Zdroj: goodreads - other editions of Delirium

1 komentář:

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D