úterý 1. července 2014

Narozeninová soutěž - vyhlášení výsledku

Ahoj, vítám vás všechny u vyhlášení Narozeninové soutěže. (Blog není ten, kdo by něco slavil, ale já.. :) 17.června jsem měla 16. let).

Tentokrát jsem vypsala všechna jména na papír a pomocí random.org jsem vylosovala vítěze. :)

Ale, dříve než se dozvíte jméno, vám ještě připomenu, o co se vlastně soutěžilo??
Tak tady je... :)

A kdo chce znát výherce, tak ať pokračuje dál... ;-)


Seznam soutěžících:
Omlouvám se za ne moc kvalitní fotku, ale je už večer... 

A vítězí číslo 7!!!

To znamená: Wer.

Gratuluji vítězce a ostatní nezoufejte. Třeba zvítězíte v jiné soutěži. (Já jsem taky zatím nic nevyhrála...)

Milá Wer., napíšu Ti email a budu ráda, když mi co nejdříve odpovíš. Děkuji.

A těším se na vás všechny zase někdy příště. A děkuji vám za vaši účast.

P.S.: Slibuji, že příště budu fotit jenom při plném světle. ;-)

1 komentář:

  1. Na e-mail jsem ti už odpověděla. :-) Z výhry jsem opravdu nadšená, ještě jednou díky! :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D