pátek 2. ledna 2015

6 nejlepších knih za rok 2014

Rok 2014 skončil a tak jsem se rozhodla ho shrnout v podobě několika knih, které se mi líbily ze všech nejvíce. Po sestříhání videa mi bohužel došlo, že jsme zapomněla na Kostičas, což je naprosto dokonalá kniha, tak se o ní zmiňuji aspoň teď. Tak tady si aspoň můžete přečíst moji recenzi.

Jaká kniha/knihy se vám letos minulý rok líbily úplně nejvíc? :)


8 komentářů:

  1. První kniha Vypravěčka mně hodně zaujala a myslím že zítra si jí hned poběžím koupit do knihkupectví :D.Děkuji za recenzi protože jsem se tím dozvěděla o té knize.
    Nový vzhled, shrnutí roku 2014 jak se vám líbí vzhled ? Jaký byl váš rok ?
    http://beautyfromgirs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé, že jsem Tě na Vypravěčku tak nalákala. Doufám, že se Ti bude líbit.
      Pozadí blogu je super, ale nejde kvůli němu vidět text na boku. A projela jsem pár Tvých článků a zkus se prosím trochu zaměřit na gramatiku a diakritiku. :)

      Vymazat
  2. Akurát predvčerom som dočítala Život jedna báseň a mám na túto knihu úplne rovnaký názor ako ty :) Tá knižka je naozaj bomba, prečítala som ju za pár hodín a bola veľmi napínavá :)
    Pozerám, že máš veľmi rada knihy o vojne :)
    Medzi moje najobľúbenejšie knihy patrí: Marťan, A hory odpovedali ozvenou, Fangirl, Eleanor a Park, Pýcha a predsudok a na iné si momentálne nespomínam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se Ti Život jedna báseň taky moc líbí. :) O knize Eleanor a Park jsem už hodně slyšela, ale ještě jsem ji nečetla. :)

      Vymazat
  3. Vypravěčku jsem v prosinci taky četla a úplně jsem si ji zamilovala. Začátek mě moc nebavil, ale potom to bylo super a úplně jsem to hltala!! Nejlepší kniha, jsem ráda, že ji mám doma a určitě si ji někdy ještě jednou přečtu. I když někdy se mi horko těžko četla druhá část, kdy Minka vyprávěla o koncentráku. Vždy to strašně prožívám. Pýcha a předsudek jsem minulý rok taky četla, to je prostě jak ty říkáš klasika. :) A Divergence jsem dočetla 30.12. 2014 a taky tuhle knížku miluju. Akorát mě štve, že jsem první viděla film.. Teď čtu druhý díl a ten mě taky baví, asi víc než ten první, protože nevím co se stane a to se o tom prvním říct nedá. Do kina na film určitě půjdu, a ty?
    Mám ráda tvůj blog, tvé videa! :) Taky bych chtěla nějak blog udělat ve stylu jen knížek, ale já nevím.. Nějak mi to nejde. Chci psát recenzi na Vypravěčku, ale bojím se toho.. Mám problém s tím, že neumím moc vyjádřit své názory.. :D Omlouvám se za dlouhý komentář, ale už jsem se musela rozepsat, protože jsem nikdy neměla čas komentovat jiné články. :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že máme podobný názor na knihy. :) Na Rezistenci asi půjdu, protože mě zajímá, jak ji celkově zpracovali.
      Děkuji za pochvalu. Recenze se vůbec neboj. Mně jdou psát taky někdy jednoduše a někdy nejsem schopna vymyslet skoro nic. Třeba právě recenzi na Vypravěčku jsem dělala tak 3-4 hodiny, když počítám i úpravu textu, obrázky, atd. Určitě to zkus a zjistíš, jak Ti to půjde. Na výsledek se moc ráda podívám. :) Když srovnám mé první recenze a ty dnešní, je ot jako nebe a dudy. A to s nimi pořád nejsem 100% spokojená a stále mám co vylepšovat. Inu, je to běh na dlouhou trať a každý nějak musí začít. ;-)

      Vymazat
  4. Ve stínu černých ptáku je skvelá kniha.Dúfam že od autorky ešte niečo u vás vyjde.Vypravečku(prepáč ak to zle skloňujem) by som si v budúcnosti chcela prečitať :) Skvelé video

    OdpovědětVymazat
  5. Z těchto knih znám bohužel pouze Divergenci, kterou jsem četla už v roce 2013, ale rozhodně si svůj seznam přečtených knížek ráda zvětším právě některými knihami z tvého videa :)
    Doufám, že nevadí, když jsem vložím odkaz na můj článek, kde jsem zveřejnila seznam všem knih, které jsem přečetla za rok 2014. Blog jsem založila před pár dny, píšu ho v čestině i v angličtině a tak se ho snažím trochu rozjet. Tak snad to nebude problém :)
    Tady je: http://daily-natt.blogspot.cz/2015/01/read-books-2014.html

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj názor. :) Díky vašim radám můžu blog neustále vylepšovat. Každých pár slov od vás mi udělá obrovskou radost. Moc vám děkuji. :D